tag:blogger.com,1999:blog-30378549.post2461975118545845453..comments2022-03-25T21:32:56.775+01:00Comments on Nick Naumof: Mi-e frica de oamenii care vor BMW sau despre un brand essence nedoritNick Naumofhttp://www.blogger.com/profile/11683307668919327677noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-30378549.post-39032776977266791862008-08-29T11:07:00.000+02:002008-08-29T11:07:00.000+02:00@ RaduCocalarii au si BMW-uri noi. Nu e vorba doar...@ Radu<BR/><BR/>Cocalarii au si BMW-uri noi. Nu e vorba doar de Cocalarii de colt de strada, ci de parveniti si imbogatiti peste noapte cu IQ-ul cat nuca... vezi manelisti... ei nu au masini de 400.000 km, ci noi noutze, ultimul racnet.Nick Naumofhttps://www.blogger.com/profile/11683307668919327677noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-30378549.post-65046448786373660202008-08-29T10:42:00.000+02:002008-08-29T10:42:00.000+02:00O poti avea da..pentru ca multi vor doar sa se afi...O poti avea da..pentru ca multi vor doar sa se afiseze cu "marca" .Pe mobile.de se gasesc BMW-uri cu 400.000 km si la 5-6000 euro acestia sunt cocalarii care vor sa se afiseze. Eu nu i-as baga in aceeasi oala pe acei oameni de afaceri care isi cumpara bmw de la reprezentanta ,iau masina pe leasing etc..poate ei chiar sunt pasionati de masini si respecta calitatile acestei marci.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-30378549.post-31821966040395105022008-08-29T08:55:00.000+02:002008-08-29T08:55:00.000+02:00E foarte grav.Solutia e sa aplici AntiMarketing :)...E foarte grav.<BR/><BR/>Solutia e sa aplici AntiMarketing :) sa eviti anumite audiente.<BR/><BR/>BMW nu este un brand de lux... este un brand premium, iar brand essence-ul este masina sport pe care o poti avea.<BR/><BR/>Audienta e alta decat cea creata in Romania...Nick Naumofhttps://www.blogger.com/profile/11683307668919327677noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-30378549.post-81277854784592880892008-08-29T07:43:00.000+02:002008-08-29T07:43:00.000+02:00E normal ca oamenii sa-si doreasca un brand valoro...E normal ca oamenii sa-si doreasca un brand valoros, chiar daca brandul nu i se adreseaza. Dar ce se intampla cand acesti oameni ajung sa si detina un astfel de brand si se afiseaza cu el? Oare asta nu duce la scaderea valorii brandului? Daca in loc sa spui despre un brand ca e de lux sau ca e pentru oameni business sau mai stiu eu ce ajungi sa-l clasifici ca fiin al cocalarilor e destul de grav, nu? Si atunci care e solutia?Carinahttps://www.blogger.com/profile/13691610294892056953noreply@blogger.com