26 September 2007

Am fost (lector) la Training 2007

Pe 26 septembrie am sustinut o prezentare la conferinta Training 2007, la sectiunea de marketing. Prezentarea a fost intitulata Traininguri Picante.

Pe scurt am expus viziunea noastra despre training si cateva inovatii pe care le-am introdus. Normal ca nu am spus toate punctele forte pentru ca erau si alte firme de training in sala.

Evenimentul foarte bine organizat de Public Share a fost cel putin interesant, desi una din prezentarile din sectiunea de marketing (ceva despre brandul personal) a fost expusa intr-un mod penibil...

Nu pot sa inteleg cum unii folosesc termeni pe care nu ii pot defini in limba romana. Am rugat-o pe doamna care sustinea prezentarea sa defineasca termenul "calitate"... Ei bine a dat-o din colt in colt si nu a dat o definitie. Am revenit cu rugamintea de a defini calitatea si raspunsul a fost "cred ca toti intelegem ce inseamna". Ei bine stimata doamna Calitatea este capacitatea unui produs sau serviciu de a satisface o nevoie.

Foarte interesanta prezentarea Florinei Pinzaru despre marketerul ca profesor. Sper ca intr-un viitor cat mai apropiat sa o cooptam la Picant.

De asemenea am mai retinut o prezentare despre un produs de training 1 la 1. Foarte interesant si cred ca nu peste mult timp vom scoate ceva in acest gen.

No comments: