29 November 2007

Brand Mic, dar Puternic - Restaurant La Casa

Restaurantul La Casa este un exemplu de brand puternic detinut de un business mic. Probabil ca va intrebati cum de este un brand puternic daca nu este foarte cunoscut.

Brandul "La Casa" nu comunica in sensul de comunicare de marketing obisnuita. Nu apare in nici un ghid, nu are site, nu are firma luminoasa sau neluminoasa afara, nu este pe un mare bulevard... aparent un business esuat din start.

Totusi la acest restaurant trebuie sa faci rezervare cu minim 6 ore inainte pentru a prinde o masa libera.

Care este "Secretul succesului":
1. Mancare buna (nu e nimic care sa spui ca te da pe spate, dar ca varietate meniul e ok si mancarea este foarte buna)
2. Preturi excelente. La casa nu este un restaurant ieftin, de cartier sau o cantina. Totusi preturile sunt excelente. Doua persoane pot manca si bea bine cu 60-70 de lei.
3. Servicii excelente. Ospatarii sunt toti profesionisti si foarte important, cam de 1 an si jumatate de cand ma duc acolo nu prea s-au schimbat.
4. Design si atmosfera excelente. Restaurantul este amenajat de un designer profesionist si fara multa cheltuiala. Nu are nimic care sa sara in ochi ca fiind obscen de scump. Bunul gust domneste in restaurantul "La Casa".
5. Implicarea "Top managementului". Patronul este tot timpul acolo. Are birou, are musafiri, nu sta cu biciu pe angajati, dar prezenta lui se simte. In plus, foarte politicos, domnul patron saluta clientii restaurantului.
6. La plecare toti ospatarii te saluta...
7. Singura comunicare pe care o are restaurantul in cauza este o carte de vizita in nota de plata.
8. Relatia stransa cu clientii. Cand se face rezervarea nu suna niciodata ocupat. Deja stiu care sunt mesele pe care le prefera anumiti clienti si care sunt ospatarii favoriti. In plus din cand in cand se mai da o tzuica din partea casei :)
9. Excelent management al situatiilor de criza. Sunt un client obisnuit al acestui restaurant si in 18 luni de cand merg acolo am avut o singura experienta neplacuta. Saptamana trecuta am facut o rezervare pt ora 21:30. Am ajuns acolo la 21:20 si am fost rugati sa asteptam putin pentru ca numai ce s-a eliberat nota de plata si in maxim 10 minute se va elibera masa.
Ei bine dupa 15 minute doamnele care erau la masa nu vroiau sa plece. Platisera, dar nu vroiau sa plece. Am fost invitati sa stam la bar si sa servim ceva de baut. Eu o bere, domnisoara o limonada... dupa inca 15 minute in care deja incepusem sa ma supar... am fost anuntati ca doamnele care nu vroiau sa plece au fost "ridicate de la masa".
Serviciul a fost mai bun in acea seara decat de obicei (adica se apropia de excelent)... Iar la final cand a venit nota de plata am fost anuntati ca bauturile pe care le-am servit cat asteptam au fost din partea casei...
Simplu si eficient.

Felicitari

PS. nu va spun unde e ca si asa abia mai gasesc masa
9.

2 comments:

Bogdan said...

Bine ca stim masa, ca restaurantul il gasim noi...si atunci sa te tii, ca trebuie sa-ti schimbi masa, precum cucul cuibul...hah

Anonymous said...

Salut!

Cautandu-le nr de telefon pe internet (acum mi l-am salvat si in telefon:), am dat de acest blog.

Impartasesc toate cele mentionate despre acest restaurant cu tot sufletul.

Si asta deoarece de cel putin 1 an de zile particip, impreuna cu mai multe grupuri de prieteni/prietene la un "Restaurant crowling". Mai exact targetul nostru principal este sa ne intalnim odata pe luna, alegand totodata de fiecare data cate un alt restaurant. Facand parte din 2 grupuri care se intalnesc in fiecare luna,sigur, vad cel putin 2 restaurante noi pe luna, in special din Bucuresti. Am ajuns odata si la Schnitzel House de langa Ploiesti :)
Dar sa revin la "La Casa"....
Dintre toate restaurantele ale caror praguri le-am trecut, acesta a mai fost ales si pentru alte iesiri in oras. Toate aspectele: mancare, oameni, muzica (ascuta SMART FM-pe care de asemenea il recomand pt muzica excelenta), design-ul interior, accesibilitatea, preturile, etc sunt tot timpul de nota 9-10.
Ma bucur ca exista astfel de locuri si in Bucuresti si avem ocazia sa ne bucuram de ele!

Asa ca rezervati-va o masa la " La casa"! Eu deja am facut-o pt aceasta seara, asa pt o iesire intre 3 fete cucuiete!

aka_Eugenia_una_dintre_ele