4 December 2007

Generatia 86-87

Odata implicarea PICANT in mediul studentesc prin intermediul Asociatiei DaAfaceri, am avut ocazia sa cunosc cativa tineri de 20-22 de ani. Este vorba de generatia 86 87.

Cei pe care i-am cunoscut eu nu sunt un esantion reprezentativ, dar pot spune ca fata de generatia mea in studentie sunt foarte foarte diferiti.

Gandesc mai limpede, nu sunt poluati de rezidurile comunismului. Sunt mai individualisti decat eram noi in anii de studentie.

Pun accentul foarte mult pe dezvoltarea profesionala. Tehnologia pentru ei este exact precum curentul electric. Calculatorul, internetul, messenger-ul, mp3 player-ul, telefonul mobil cu 1000 de functii sunt lucruri absolut firesti.

In plus cei pe care i-am cunoscut nu se incadreaza deloc in tiparul de "studentul sarac"... absolut deloc. Marea majoritate au locuri de munca, primesc bani de la parinti (care sunt ceva mai bogati decat acum 10 ani).

Atitudinea este una buna. Am cunoscut o domnisoara care a spus ca parintii ei au bani si ca i-ar da cam oricat ar cere, dar ca ea prefera sa isi ia un job part time si sa fie independenta.

Viitorul suna bine ... Sper sa si raspunda cineva :)

1 comment:

Bogdan said...

Ce ne poti spune despre editura Publica, cea care a sponsorizat conferintele?