27 December 2007

Aproape de finalul lui 2007 - un an paradoxal

Ma incadrez si eu in trendul cu ce si cum a fost 2007:

Un an care s-a impartit in 2 parti paradoxal legate. Pot spune ca a fost cel mai tumultos an din cei pe care i-am trait.

Pe plan personal lucrurile au mers superb in prima jumatate (undeva pana la jumatatea lui iunie). Apoi lucrurile au mers din rau in mai rau (cu mici reveniri de moment), minimul fiind atins pe 22-24 decembrie. Cel mai nasol craciun de pana acum.

Pe plan profesional am avut un inceput de an puternic, o scadere majora prin aprilie care a durat pana in iulie august, o revenire din a doua jumatate a lui august pana la jumatatea lui noiembrie, apoi mediu.

Ce mai ramane din 2007... mai ramane nunta unui var (Bogdan) care va lua ultima decizie din viata sa (adica o sa spuna da in fata ofiterului starii civile) pe 29 dec. Paradoxal este ca voi merge la aceasta nunta in conditiile in care propria mea nunta s-a anulat din motiv de dezertare a miresei.

Apoi mai e revelionul, sarbatoarea mea favorita (ca si asa nu le am eu cu crestinismul prea mult). E un moment care imi spune ce se va intampla in anul urmator. Am si eu 2 superstitii- ce fac si cum ma simt de anul nou si de ziua mea imi va caracteriza tot anul urmator. Momentan nu am nici un plan pt aceasta sarbatoare... oare si 2008 va fi la fel?

Sigur nu voi mai face anul nou in piata universitatii. Cele doua revelioane petrecute acolo mi-au adus ani agitati si mai mult rai decat buni.

Cam asa a fost 2007 agitat si la final pe pierdere. Cred ca de revelion voi sparge multe pahare, sticle si altele in speranta ca se va sparge si ghinionul.

Betie placuta si mahmureala usoara!

No comments: