17 December 2007

Tineretul din ziua de azi...

Sambata sera (noapte) a fost petrecerea de la DaAfaceri unde am vost si eu oarecum invitat. Pe bune daca nu m-am simtit batran.

Tineretul din ziua de azi e tare ciudat. Cred ca daca ii dadeam fiecaruia un computer cu net si messenger s-ar fi simtit mai bine. Deformati profesional, in loc sa se bucure de ocazia de relas si de faptul ca dupa luni de munca impreuna au ocazia sa se destrabaleze impreuna, ei discutau chestii de munca. Sunt dementi rau de tot.

White ruschian, bautura pe care im instituit-o in urma cu 5 ani ca bautura organizatiei nu a avut succesul de pe vremuri, dar a mai "lubrifiat" atmosfera.

Ce m-a socat a fost ca astia tinerei nu prea consuma alcool. Au fost cateva beri, vin fiert si 4 sticle de vodca (dintre care 2 in white ruschian). Cele doua sticle ramase au fost "muncite" de 4 - 5 oameni. Slab fratilor... slab...

In curand vom avea chefuri in second life, vom face sex on-line prin noi periferice care sa se lege prin USB sau sa fie wire-less si vom scrie pe bloguri despre cum ne-am simtit. Mai ramane sa ne tragem un glonte in cap... virtual vorbind.

cat despre mine in acest ong.... am facut bilantul (desi urasc din suflet contabilitatea). 3 obiective, realizare 0%... rezulta retragere

2 comments:

Anonymous said...

Cam frust

Ioana (Abe) said...

sunt de acord cu ce spui tu vis a vis viata virtuala...:(