8 December 2007

Singuratatea UCIDE

Nu sunt un om sociabil... totusi mai interactionez cu unii cu altii. Raspunsurile la propuneri de iesit la o bere, un film ceva ceva sunt de multe ori "sunt ocupat" sau "am o perioada aglomerata"...

Mai mult unele domnisoare cu care mai cochetez scot raspunsuri deosebite "acum nu am energie..." sau "sunt intr-o perioada mai nefasta"...

Poate ca oamenii astia ma evita si dau cu flit mai delicat...

Totusi nu sunt perioade mai nefaste sau perioade mai aglomerate. Asta este viata asa cum ne-am dorit-o in capitalism si in facultate cand doream sa fim "profesionisti". Asa este...

Sunt si eu curios daca sunt oameni care spun "sunt intr-o perioada buna, hai sa ma vad cu prietenii pe care nu i-am intalnit de 3 luni"... NUUU

Este exact cum am patit la unul dintre traininguri. Toti participantii au spus ca au venit sa afle mai multe despre .... hmmm oare vine cineva la un training ca sa afle mai putine despre domeniul respectiv?

De ce nu putem sa iesim la o bere chiar si la 10 noaptea... macar o ora sa ne vedem cu oameni alaturi de care am petrecut momente frumoase.

De ce trebuie sa muncim si in week-end ? Oare vor cadea "office buildingurile" peste noi, daca ne luam o dupamiaza libera pentru a iesi la o plimbare pe soare (vorba aia e decembrie se intuneca la 5PM).

De ce am ajuns sa spunem "la multi ani" prin e-mail sau pe Bloguri ??? Si nu le spunem unor oameni "cunostinte", ci unor oameni alaturi de care am petrecut ani de zile ca prieteni sau colegi... Nu mai putem sa dam un telefon ? Din comunicarea prin voce majoritatea informatiilor transmise nu vin din cuvinte, ci din modul in care vorbim.

Vreau sa NU mi se ureze "La multi ani" cu bitzi, cu litere pe monitoare LCD si alte scule... Vreau sa aud tonul vocii omului care imi ureaza... poate face misto de mine... sau poate are niste sentimente pozitive si puternice pe care nu le poti transmite prin SMS sau mail sau comentarii pe blog.

Numai ce am inchis telefonul cu un bun prieten din anii de studentie. El acum lucreaza ca agent de vanzari si cam toata saptamana e plecat din oras, doarme mai mult prin hoteluri decat pe acasa, sta zeci de ore singur in masina... Radeam cu el ca in curand se va mira ca nu mai gaseste cutitele si furculitzele in sertarul in care s-a obisnuit.

Asta nu e viata... Singuratatea UCIDE !

1 comment:

Anonymous said...

Si povestea asta suna parca mai "picant" transmisa ieri prin viu grai la o bere in Red XXXX.