Pe langa participantii obisnuiti ai editiei precedente au venit si “new entries” asa cum si-au propus organizatorii: La fiecare intalnire sa vina cel putin o persoana noua. Atmosfera a fost , asa cum era si normal relaxata, presarata cu informatii serioase dar si bancuri.
Alaturi de reprezentantii Picant s-a aflat si unul dintre trainerii “part –time”, Claudiu Gamulescu, “tipul cu SEO” (adica cel care tine trainingul de SEO si Usability) sau oficial “online business developer” la Underclick.
Initial tema aleasa a fost “Puterea lui Made in…”, insa dupa jumatate de ora de dezbateri vis a vis de “ce conteaza mai mult tara sau brandul?” sau “cu ce ne laudam noi romanii si cu ce ne lauda altii din afara tarii?” discutia a alunecat in mod inevitabil spre spatiul on-line. Si aici Claudiu a fost in elementul sau.
Mergand pe aceasta tema, s-au discutat probleme arzatoare pentru toata lumea referitoare la comunicarea on-line, la optimizarea site-urilor, la cele mai eficiente metode de promovare in spatiul virtual, la bugetul pentru un site web si altele. S-au impartasit chestii amuzante, sau mai putin amuzante din business, cazuri de success neasteptat, cazuri de esecuri transformate in success – mai mult sau mai putin voluntar si toata lumea a fost de acord ca, in spatiul virtual informatiile, greselile sau, in cel mai fericit caz, reusitele se transmit extrem de rapid. Ca sa faci fata, trebuie sa ai o foarte mare prezenta de spirit, adaptabilitate si sange…rece. Cam astea au fost si concluziile serii.
Urmatoarea discutie PICANTa va avea loc pe 26 februarie, in acelasi loc, pe o tema ce va fi stabilita intre timp, de comun accord cu participantii.
No comments:
Post a Comment