1 March 2010

Dilema autobuzului

Sunt un bun consumator de transport in comun si spre deosebire de multi pe care ii cunosc prefer transportul in comun mersului cu masina prin Bucuresti.
.
In multele mele drumuri cu autobuzul (mai ales linia 300) am intalnit obsesiv de des situatii in care calatori (mai ales cei care au urcat la ultima statie sau cei care coboara la urmatoarea) incep sa se miste prin masina si mai ales sa se ridice de pe scaune fix cand autobuzul face un viraj. Este fascinant cum atat de multi oameni de toate varstele nu intuiesc o lege banala a fizicii - inertia.
.
E posibil sa fie foarte foarte multi masochisti care vor sa isi intinda sau rupa incheieturile sau pur si simplu le place sa se imbulzeasca unii in altii cand chiar nu e cazul.
.
Eu la fizica am fost un elev prost si cu greu evitam corijentele, dar macar am invatat sa evit aceasta problema in mersul cu autobuzul. :)