10 March 2010

Schimbari radicale

Cel mai probabil sunt unul dintre cei care face rar schimbari. Probabil pentru ca odata ce am gasit ceva ce imi place vreau sa primesc acea placere in continuare. Totusi, chiar daca placerea nu a disparut, mi se intampla sa fac schimbari... si nu orice fel de schimbari. Unele schimbari radicale.
.
Nu am sa fac acum istoricul schimbarilor din radacini pe care le-am facut in ultimii 10 ani. Tot ce pot spune este ca ele au fost cele mai inspirate lucruri pe care le-am facut vreodata.
.
Urmeaza o noua schimbare. Una mare (sper).
.
Inca o data voi lasa totul si o voi lua pe un alt drum... Habar nu am unde duce acest drum, dar nu am stiut unde duc drumurile pe care mai demult am decis sa le urmez in defavoarea celor pe care eram. Si nu am de ce sa ma plang pentru deciziile luate.
.
Asta cumva imi aduce aminte de aborigenii australieni care dau (dadeau) foc deliberat la paduri o data la cativa ani. Pare absurd, dar nu este. Semintele celor mai multe plante din acele paduri au un invelis protector care nu rezista la foc, dar rezista la multi alti factori si practic in absenta focului semintele nu germineaza.
.
Cumva aceste schimbari radicale inseamna o regenerare...