12 May 2010

Felicitari Prefectura Bucuresti - se poate !

Azi mi-am schimbat permisul auto. A durat in total cam 5 ore ... adica documentat, descarcat un formular, completat formularul, ajuns la sediul unde se schimba permisele, facut proceduri, intors acasa, rezolvat alte probleme si intors pentru a ridica permisul + intors acasa.
.
Totul a fost super civilizat, foarte rapid, functionari amabili (nu m-au luat in brate, dar chiar nu am nimic de reprosat), curatenie, timp scurt, putine acte cerute si Birou CEC pt a plati taxele fara sa mai mergi pana la primul CEC de la 5 statii distanta.
.
Prin iarna mi-am schimbat pasaportul. Acolo a durat putin mai mult (10 zile) pt ca mi-am facut pasaport electronic aka biometric (si inca nu am avut probleme cu necuratul). Totusi din nou, civilizat, functionari amabili, putine acte, CEC la 10 minute de mers pe jos (e o agentie in piata Amzei) si un termen rezonabil de eliberare - 10 - 14 zile.
.
Constat aceste schimbari si de cand aceste servicii au fost preluate de Prefectura Bucuresti. Am aflat ca au fost preluate pentru ca acum apar pe site-ul prefecturabucuresti.ro (care e destul de user friendly).
.
N-as vrea sa laud normalitatea, dar in Romania normalitatea este exceptia. Felicitari pentru niste servicii ultra OK.
.
PS. Pentru prima data am simtit ca taxele platite (pt pasaport si permis) nu au fost degeaba...