22 May 2010

Lucruri... multe lucruri

Zilele acestea am fost pus in situatia de a imi reforma si reorganiza istoria mea din ultimii 15 ani.
.
Trebuie sa eliberez fosta mea camera, doar ca nu pot muta majoritatea Lucrurilor in noul meu apartament intru-cat ma voi muta din acesta in 2-3 luni.... asa ca a trebuit (si inca mai trebuie) sa fac reforma in lucrurile pe care le am.
.
Am constatat ca am enorm de multe Lucruri... foarte multe... multa mai multe decat as putea stoca in conditii normale. Plus ca sunt o multime de Lucruri care imi sunt dragi, dar perfect inutile (apropos de ce sa faci cadou....).
.
In marea majoritate a cazurilor aplic un principiu pe care il am "Daca nu stii niciodata cand iti poate fi de folos, inseamna ca nu iti va fi de folos" sau, dupa cum spune Cromi, "daca nu l-ai folosit in ultimii doi ani e clar ca nu iti mai e de folos".
.
Si totusi e o munca ifernala... sa stai sa gasesti Lucruri vechi (unele chiar nefolosite) si sa decizi daca le pastrezi sau nu...
.
Ramane ideea: cate lucruri am putut aduna (si am mai facut reforme - nu chiar atat de drastice ca aceasta -) pana la nici 28 de ani (daca era cineva curios cati ani am)....