21 May 2009

Daca mi-a placut cartea ...

Cunoastem cu totii proverbul "Daca ai carte, ai parte". Eu am auzit multi muncitori raspunzand la intrebarea cum au ajuns sa faca acea meserie "Daca nu mi-a placut cartea..."
.
Ei bine, daca ti-a placut cartea acum ai cele mai mari sanse sa ramai fara un loc de munca si sa iti fie al naibii de greu sa iti gasesti un altul.
.
Acum nu prea se mai cauta oameni cu studii superioare. Se cauta muncitori calificati si tehnicieni.
.
Si legitim ne putem pune intrebarea "la ce mi-au folosit cei 18 ani de scoala?" (8 clase + liceul + facultate + master).
.
Adevarul este ca din punctul de vedere al constantei in gasirea unui job cele mai putin riscante meserii sunt cele care necesita studii medii. Diferenta este ca daca ti-a placut cartea, atunci cand ai de munca vei castiga mai bine decat cel cu mai putina scoala.