30 July 2009

Talente de care raspundem cu totii

Consider ca un om talentat este acela care are inclinatie catre un anumit domeniu, ii place respectivul domeniu si are un potential de dezvoltare foarte mare in domeniul respectiv.
.
Cea mai mare parte a talentelor se irosesc pentru ca fie nu sunt incurajate sa activeze in domeniile in care au talent, fie nu muncesc suficient pentru a performa, fie pur si simplu nu sunt descoperite.
.
Suedia este unul dintre cei mai mari exportatori de muzica la nivel global. Desi Suedia este o tara cu o populatie putin numeroasa au foarte multi muzicieni. Nu cred ca suedezii sunt mai talentati la muzica decat alte popoare.
.
Motivul pentru care exista atat de multi muzicieni suedezi este ca in aceasta tara in se face multa muzica la scoala.
.
Desigur ca marea masa a copiilor suedezi nu au inclinatie catre muzica si ca sunt putini cei care vor ajunge muzicieni de valoare. Totusi prin faptul ca se face multa muzica in scoala se ating doua obiective: 1. Nici un talent nu se pierde si 2. Exista multi oameni mai putin talentati care au prins gustul muzicii si pot fi muzicieni (mai slabi) care sa ii sustina pe cei valorosi.
.
Talentele nu exista doar in arta sau sport. Ele exista peste tot si cred ca este de datoria fiecaruia dintre noi sa sustina talentele pe care le are in jur.
.
Eu personal am "mirosit" cateva talente pe care am incercat sa le sprijin asa cum am putut. Acum, de curand am descoperit cateva talente pe care imi propun sa le sustin cat de mult voi putea.
.
Cred sincer ca oamenii trebuie sa se dezvolte intelectual...