11 June 2008

Fara timp de blogarit

Azi am constat cu surprindere ca nu am mai scris de ceva vreme pe blog. De fapt nu am mai scris nimic de o saptamana, nici pe targurisiexpozitii.ro si nici pe gandescpicant.ro.

A fost o saptamana aglomerata si plina de evenimente. Mai intai mi-am vazut nepotul - Mihai (primul meu nepot - mai am 4 nepoate) care are o luna. Apoi am fost la ziua de nastere a Clarei (una din nepoate) care a implinit 3 ani. Deja densitatea copiilor din jurul meu a avut cresteri spectaculoase.

Ziua Clarei a fost serbata la Bran si la intoarcere am zis sa mergem pana in Sibiu sa bem o cafea. Cand am parcat masina in fata casei (in Bucuresti) mi-am dat seama ca am condus 500 de km.

Ieri am avut training - editia a IIa a Junior Brand. Audienta 100% feminina, dar de data aceasta nu mi s-a mai parut atat de greu sa tii un training exclusiv la doamne si domnisoare. Audienta deosebit de satisfacuta dupa cum reiese din feed-back-uri.

Saptamana trecuta au venit Biletele la Metallica... prin Tolba Curier. Altii s-au plans ca ajung greu biletele. La mine au ajuns in termenul promis.

In rest... am lucrat la cele 2 proiecte de consultanta pe care le avem... (unul in derulare, unul in proiect)...

Cam asta s-a intamplat zilele acestea cat nu am scris... Diseara ma duc la "Totul despre Sex".... deh... nu poti sti niciodata totul.

1 comment:

alina said...

buna...sunt studenta in ultimul an la ase si am o rugaminte..am de facut licenta in domeniul organizarii de evenimente si am nevoie de o carte in care pot gasi ceva ajutator...mi ar fi de mare ajutor si poti sa mi raspunzi pe adresa de mail zgory_19@yahoo.com...mersi frumos