2 June 2008

Lucruri (in)utile...

Sambata trecuta cu un elan pionieresc m-am apucat sa fac curatenie in camera. Am reusit in proportie de 25%.

Am descoperit aruncate prin diverse cotloane tone de pliante, prospecte si alte materiale de promovare. Marea lor majoritate au fost primite la targuri si expozitii sau alte evenimente. Utilitatea lor este NULA. Cine mi le-a dat cu siguranta a gresit tinta.

Am mai aruncat cateva zeci de reviste. Nu m-am abonat la ele de buna voie. Am fost abonat... marea majoritate erau inca in tipla sau in plic.

Mape... Fratilor daca nu am aruncat la mape si genti de conferinta si atle asemenea. Ce sa faci cu 20 de mape.

Bloc notes-uri si agende. Din nou primite pe la diverse evenimente. Utilitate nula. Exista calculator. Nu imi pot imagina ce as putea face cu aproximativ 20 de bloc notes-uri si agende. Enorm de multe agende.

Pixuri- din nou primite ca si cadouri promotionale. Cred ca daca ar fi sa le folosesc as scrie si eu toata viata si inca 4 generatii, asta in ideea in care am scrie doar de mana.

Cravate. Am suficiente cravate incat sa spanzur tot cartierul (e cartier de case, deci nu sunt asa multe).

Calendare de perete sau de birou. Am calendar la telefon.

Cataloage si directoare si alte chestii care ocupa mult spatiu si hartie. Exista google.

Cel mai dureros este ca la mine in sector nu sunt centre de colectat hartia folosita...

No comments: