26 June 2008

Marketing pentru restaurante - cafenele - idee

Marketingul pentru restaurante, cafenele si hoteluri este un domeniu care ma pasioneaza de ceva vreme. Ca un mare consumator de horeca ma gandesc cum poti optimiza activitatea acestor firme.

Aseara mi-a venit o idee, luand masa la restaurantul meu favorit. Cand sun sa fac rezervare (sun de fiecare data pentru ca e un restaurant nu foarte mare si mai mereu e plin) sun pe un numar de mobil. Multe restaurante au numere de mobil ca numar de contact.

Ideea ar fi ca in acel telefon mobil sa fie stocate numerele si numele clientilor fideli, iar cand unul dintre ei suna sa faca rezervare persoana care raspunde sa raspunda cu "buna ziua domnule xxxxx". Nu e mare lucru si nici nu costa... in plus i-ar face pe oameni sa se simta bine.

Astfel se construieste fidelitatea si brandul unui local. Clientii fideli in horeca sunt mina de aur.

2 comments:

peter said...

Si sa apara si cat bacsis a lasat ultima data :)

Nicolae Naumof said...

deja vorbim de CRM aici ... :)